► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

منشی مدیر

نام کتاب : منشی مدیر
نویسنده : فائزه عطاریان




بی حوصله روی صندلی تکانی خوردم و به دخترانی که با اضطراب کتاب های خود را ورق می زدند و با عجله مطالبی را میخواندند نگاهی کردم. ناخوداگاه لبخندی بروی لبانم نقش بست. زیر لب گفتم: این همه دنگ و فنگ برای منشی گرفتن خیلی مسخره اس!
ببینیمو تعریف کنیم


لینک مستقیم


لینک کمکی

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 01:35 http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین وبلاگ مرجع ایرانیان لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتماااا

asal دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 16:10

سلام این رمان ها دانلود میشه ولی نمیتونم بازش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد