► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

منتظر باشید !

سلام خیلی وقته اینجا رو آپ نکردم ولی من بعد زود به زود آپ میکنم تمام کتاب هار و از سایت های منبعش قرار میدم و اپ نمیکنم برای حذف کپی رایت دوستانی هم که مایل به تبادل لینک باشن ابتدا مارو به عنوان دانلود رمان لینک کنن وبعد به ما خبر بدن پیچ رنک سایت 1هست!و با پیچ رنک های یک و به بالا تبادل لینک میکنم!

درمورد پستای قبلی فکر کنم هاستی که روش آپ کردم مشکل پیدا کرده و فایلای مارو حذف کردن اگه دانلود شدن چه بهتر نشدن هم به بزگری خودتون ببخشید

اگه سوالی در مورد کتابا داشتین تو همون پست تو نظرات بپرسین در اسرع وقت جواب میدم

در ضمن قالب جدیدی برای وبلاگ قرار میدم که نظرتونو میخوام

در صورتی که تمایل به تبادل بنر هم داشتین اعلام کنید

فعلا

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد