► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

► دانلود رمان ◄

PDF، ادبیات، ایرانی، خارجی، خودکار، داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان مجانی، دانلود رایگان رمان، دانلود رمان، دانلود

تو آرزوی منی

نام کتاب : تو آرزوی منی
نویسنده : مریم س.م




چقدر دلتنگم، دلتنگ روزهای گذشته، خاطرات سال های با هم بودن، در کنار هم زیستن بدون اینکه از احساساتم
خبر داشته باشی ، باور کن من تمام سعیم رو به کار بردم تا به تو به چشم دیگری نگاه کنم، ولی موفق نشدم.
وقتی تلاش کردم تا به تو نشان دهم دوستت دارم، با سنگ دلی تمام من را پس زدی، منی که در آرزوی تو بودم، را ترد کردی.


لینک مسقیم



نظرات 3 + ارسال نظر
مارال شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 22:30

سلام ارتین جان . این رمان چرا تو گوشیه من اجرا نمیشه؟ البته تا الان تمام رمانایی که داشتم با فرمت jar بوده ولی این rar ! نمیشه یه جوری عوضش کرد؟

سلام
رمانها روبه دلیل پایین آوردن حجم برای دانلود راحتر با نرم افزار winrar فشرده کردم برای خارج کردن فایل می تونی از خود نرم افزار استفاده کنیی برای اینکار به روش زیر عمل کن:



1- برای بازکردن یک فایل فشرده بعد از اینکه وارد محیط نرم افزار winrar شدید بر روی دکمه Extract To از نوار دکمه ها کلیک نمایید.



با کلیک بر روی این دکمه پنجره ای ظاهر می شود که در آن می توانید تنظیمات مربوط به فایلی را که می خواهید از حالت فشرده خارج کنید انجام دهید.


2- در قسمت Destination نام و محل فایل باز شده را تعیین نمایید، همانطور که مشاهده می کنید به طور پیش فرض محل باز شدن کنار فایل فشرده می باشد. چنانچه بخواهید می توانید این مسیر را تغییر دهید، برای این منظور کافیست از پنجره سمت راست محلی را که می خواهید فایل مورد نظرتان در آن قرار گیرد انتخاب نمایید و بعد از انجام تنظیمات مربوطه بر روی دکمه OK کلیک کنید تا عملیات Extract یا باز کردن فایل آغاز شود. واگه پسورد خواست عبارت زیر را کپی کرده ودر فیلد pastکنید وokرو بزنید

www.downloadroman.tk

بعدش فایلی که پسوند jar داره کپی کنید توی گوشی

اگه آموزش winrar رو بخوای میتونی به لینک زیر بری و آموزش که به صورت فلشه دانلود کنی حتما بدرد می خوره

http://www.shimist.ir/fa/other/71-pc-net/715-learning-winrar


در ضمن اگه رمانو تموم کردی نظرتو در موردش برام ارسال کن

مارال یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 15:25

خیییییییییلیییییییییییییی ممنون بابت راهنمایی کاملت !! درست شد مرررررررررسسسسسسسسسییییییییییییی

kiana شنبه 28 آبان 1390 ساعت 16:51 http://98ia

slm,khelly romana ghashangie faght ghalat ziad dare!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد